2008-07-18

Fler bortamatcher?

Någon av er, kära läsare, har föreslagit att jag ska åka på fler bortamatcher, eftersom "uppenbarligen både matchresultatet och bloggskrivandet mår mycket bättre av det". Och ja, varför inte? Kanske inte i år, men nästa säsong har jag ett helt gäng matcher som jag eventuellt skulle kunna åka på. Sunnanå, Djurgården, AIK, Linköping, Kristianstad, Göteborg. Det blir en jävla massa. Så håll nu alla tummarna för att jag ska få mer jobb i höst, till SJs fina 95-kronorsbiljetter.



Annars tar jag tacksamt emot donationer till resekostnader!

...

Så vill jag bara tillägga, att supporterprylarna gärna hade fått vara svarta och illrosa istället för vita. Min fina LDB FC-keps har på bara ett par veckor fått ett gråaktigt lager av katthår, och på skärmens insida sitter resterna av en bladlus som jag försökte borsta bort under linköpingsmatchen, det är oerhört irriterande för blicken söker sig automatiskt till fläcken hela jävla tiden. Dessutom är svart och rosa rejält snyggt.

Inga kommentarer: