2009-05-26

Same old, same old

Förlust mot Umeå IK, jag har inte riktigt någon kommentar. Eller jag menar, det är som det brukar helt enkelt. Undantaget idag var att LdB FC Malmö långa stunder spelade fullkomligt briljant. Otroligt vacker fotboll. I vanliga fall brukar jag känna mig hatisk efter matcherna mot UIK, men så icke den här gången.

Ty vår tid kommer nämligen.
Snart.

...

Älska älska älska Frida Nordin. Som vanligt. Och Linda Forsberg. Som vanligt.

...

Subcomandanten har drabbats av århundradets kärlekssorg och satt och lipade på läktaren på Gamla IP, så det blir nog inte mycket mer blogginlägg än såhär idag. Vädret och slutresultatet stämde bra överens med min allmänna sinnesstämning. Over and out.

...

Och som vanligt:

För övrigt anser jag att Carre borde komma tillbaka.

(Och om hon nu inte tänker göra det, så kunde väl Stéphanie få en chans? Hon är cool.)


Inga kommentarer: